dinsdag 6 juni 2017

...meerdere tongstrelende ervaringen ...

Ze zeggen dat ze me morgen gaan zien!

Wow, ...mijn hart klopt al sneller. Ik heb per direct cafe ... gebeld...Zo eens even op de menukaart kijken. Dit is mijn uitstap! Dag in dag uit kijk ik hier naar uit. Hier ga ik weer nieuwe inspiratie opdoen.

Ik ruik avontuur. Zal er morgen zeker zijn hoor. Om 20.15 uur. Maar, vooraf ben ik me natuurlijk alweer te buiten gegaan aan meerdere tongstrelende ervaringen.

Weet je? Ik ga ze uitnodigen bij de opening van mijn nieuwe  winkeltje aan de Hoogstraat 86 te Schiedam per 1 juli a.s.  Ik ga eerst over ze schrijven. Zal me eens wat beter in de persruimte bewegen en gaan proberen de namen te achterhalen. Ik wil met ze in gesprek. Wil weten wat hen beweegt?

Wacht! Ze sturen me al iets om in de stemming te komen. En ze zeggen dat het na afloop gezellig zal zijn en we iets gaan vieren.

Ze kijken zelfs naar me uit! Ik ben een persgenodigde bij ...



..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

#scapinoballet #cafefloor #schouwburg #rotterdam #dans #beweging

Lees ook eens mijn blog http://zevenenveertigelf.blogspot.com of het journaal op www.vintagelein.nl

Geen opmerkingen: