vrijdag 9 juni 2017

Episch, ...

Zij, Sereen en 
Zij ...
Episch, Virtuoos,
Fenomenaal, Weergaloos

While We Can! Felix Landerer ...van 7 tot en met 10 juni  in de Rotterdamse Schouwburg.
Facebook, Instagram, Twitter, Skype. Of kan het ook wat persoonlijker? Het gaat hier over de behoefte aan echt menselijk contact. De dansers laten hier hun persoonlijkheid zien in een vloeibare, organische stijl met virtuoze urban-bewegingen waar het plezier vanaf spat. De controle en detail zijn fascinerend om naar te kijken.
 -o-

En, hier raken we elkaar. Hier begint mijn fascinatie. "Sereen" heet de collectie bij Vintagelein deze maand, bestaande uit lingerie en accessoires uit onschuldige witte en huidtinten. Precies de kleuren waarmee de dansers hun persoonlijkheid uitdrukken.

Sereen - we spreken dan van een gemoedstoestand waarin je geestelijk kalm en rustig bent. Dit bereik je op momenten dat alle organen zoals hart, longen, lever, nieren en maag, het zenuwstel, de bloed- en lymfevatenstelsels ontspannen voelen. 

En hier raken we elkaar alweer. Ik ben gefascineerd door deze dans. Het voelt ...
Sereen?

Nu moet ik ook nog persoonlijk worden. Maar, geen punt. Dit is het moment.
In gedachten verlaat ik met vloeibare, organische stijl en virtuoze urban-bewegingen (waar het plezier vanaf spat) de zaal en ga naar de after party en zoek persoonlijk contact.


Ik had leuke gesprekken met leuke mensen.

Toch nog even wat fotootjes gemaakt om te delen op .... tsja...

ik ben geinspireerd...maar heb meer van deze momenten nodig, momenten van persoonlijk contact. Even weg van de Social Media. Even mezelf verliezen. Gefascineerd en geinspireerd zijn. Maar dan...wil ik het toch graag even met jullie delen op ....

Maar, ik heb vanavond in ieder geval persoonlijk contact gehad met:
Arno Brys, Bryndis Brynjolfsdottir, Margaux Laurence, Jean Gabriel Maury, Jozefien Debaillie, Laura Cassola Fontseca, Leslie Humbert, Mara Hulspas, Mischa van Leeuwen, Reid Cuming, Ruben Garcia Arabit 

Dank jullie!

@newadventures @scapinoballet @Whilewecan

Zij: Vintagelein
Zij: Scapino Ballet

Zie ook facebook/cultlein






Geen opmerkingen: